Müügitingimused

Müügitingimused

 

1. ÜLDTINGIMUSED

1.1. Käesolevad tellimistingimused kehtivad ostu-müügilepingutele (edaspidi leping), mis sõlmitakse interneti-kaupluses iParts (www.iparts.ee) kaupa telliva isiku (edaspidi Ostja) ning OÜ iParts (edaspidi Müüja) vahel.
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad iParts OÜ e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3. iParts on õigustatud käesolevaid tingimusi ja hinnakirja muutma ning täiendama. Tingimuste ning hinnakirja muudatustest ja täiendustest teatatakse interneti lehekülje www.iparts.ee kaudu. Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad vastava muudatuse või täienduse avaldamisest interneti leheküljel www.iparts.ee. Kui Ostja edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Ostja ja iParts OÜ vahel tekkinud õigussuhtele Ostja poolt tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.
1.4. iParts.ee e-poes tellimust vormistades ning maksu sooritades, kinnitab Ostja, et ta on tutvunud Müügitingimustega ja on nendega nõus.

 

2. OSTUKORV JA TELLIMUSE VORMISTAMINE

2.1. iParts.ee e-poest ostu sooritamiseks ei pea end registreerima kasutajaks. Piisab sellest, kui täidate ankeedi vajalike andmetega kauba saatmiseks.
2.2. Kliendi ostukorv luuakse hetkest, mil Ostja on klikkinud lingile «Lisa ostukorvi».
2.3. Ostukorvis olevate toodete arvu võite muuta. Samuti võite muuta toote tellitavat kogust. Tehtud muudatuse kinnitamiseks klikkige nupule „Uuenda“. Tellimuse vormistamise jätkamiseks klikkige lingile „Edasi”. Teid suunatakse tellija andmete leheküljele.
2.4. Tellija andmete lehel sisestage nõutavad andmed ning klikkige nupule „Jätka”. Teid suunatakse tarne ja makseviisi valiku ning tellimuse kinnituse leheküljele.
2.5. Olge tellija andmete ja tellimuse kinnituse lehekülgedel olevate lahtrite täitmisel tähelepanelik, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie poolt ostetud toodete kiire ja häireteta kohale toimetamine.
2.6. Kui tarnemeetod ja aadress on sisestatud, ja tellimus tasutud, näeb Ostja rubriigis Tellimuste ajalugu arvet tellimuse eest. Arve koopia saadetakse automaatselt ka meiliaadressile, mis on tellimusse sisestatud.
2.7. Müügileping loetakse sõlmituks (Lepingu jõustumine) arvates arve järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest iParts OÜ arvelduskontole.

 

3. HINNAKIRI JA TASUMINE

3.1. Kõik hinnad on eurodes (EUR) ja sisaldavad KM 20%.
3.2. Ostja poolt ostetud toodete hinnale lisandub tasu transpordi eest, mille suurus on märgitud tellimusel, vastavalt valitud tarneviisile. Summa kajastub Ostukorvis ning samuti ka Ostjale edastatavas arves/tellimuse kinnituses. Ostja näeb kohale toimetamise hinda alati enne arve tasumist.
3.3 Transpordi hind arvestatakse automaatselt eeldusel, et üks tellimus on mõeldud ühele aadressile. Juhul, kui Ostja soovib kaupa toimetada erinevatele aadressidele, tuleb teha erinevad tellimused.
3.4. Makse sooritamiseks valige tellimuse vormistamise leheküljel endale sobiv makseviis. Toodete eest on võimalik tasuda: *pangalingi kaudu Peale tellimuse esitamist klikkige soovitud panga lingile, mis suunab Teid valitud internetipanka: Swedbank, SEB, Danskebank,Nordeabank,LHV-bank, Krediidipank. Sisestage oma kasutajatunnus ja paroolid ning sisenege internetipanka. Internetipangas näete juba täidetud maksekorraldust, kus on kirjas summa, mis kuulub tasumisele www.iparts.ee'lt ostetud toodete eest. Peale makse sooritamist pangalingiga vajutage kindlasti nuppu „Tagasi kaupmehe juurde“.
3.5. Tellimuse täitmine algab pärast tasumisele kuuluva summa laekumisest iParts OÜ arvelduskontole.

 

4. TOODETE KOHALETOIMETAMINE JA ÜLEANDMINE

4.1. Peale Lepingu jõustumist vastavalt Tingimuste punktile 2.8. toimetatakse iParts.ee lattu saabunud tooted Ostja tellimuse vormistamisel teatatud aadressile tellimuses märgitud aja jooksul.
4.2. Tellimuse vormistamise leheküljel Ostja valib endale sobiva tarneviisi. *Kulleriga. Kullerteenust teostab OSC Transport OÜ. Tooted koos arvega ja muude toodete juurde kuuluvate dokumentidega toimetab kullerfirma kohale Ostja aadressile tellimuse kinnitusel näidatud tarne tähtaja jooksul. Kauba kättesaamise päeval võtab kuller Ostjaga ühendust ning lepib kokku kauba üleandmise aja. Kaup komplekteeritakse ning pannakse Ostjale valmis pärast makse laekumist. Peale tellimuse töötlemist meie esindaja võtab Ostjaga ühendust telefoni või e-posti teel ja annab teada millal Ostja saab kaubale järgi tulla.
4.3. Juhul, kui toodete tähtaegne kohale toimetamine ei ole võimalik asjaoludel, mille eest iParts OÜ ei vastuta, teatame sellest Ostja poolt tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni või e-posti teel 2 tööpäeva jooksul arvates Lepingu jõustumisest vastavalt Tingimuste punktile 2.8. ning ühtlasi anname teada Ostja poolt tellitud toote kohale toimetamise tähtaja. Juhul, kui Te kaotate toote kohale toimetamise pikema tähtaja tõttu huvi toote ostmise vastu, on Ostjal õigus oma tellimus tühistada ning Ostja poolt tasutud summa (koos transpordi maksumusega) tagastatakse.Tellimuse tühistamiseks peab Ostja sellest iParts OÜ-d teavitama meili või telefoni teel. Ostja poolt tasutud ettemaks tagastatakse 7. päeva jooksul peale Ostja poolt vastava avalduse esitamist. iParts OÜ ei ole kohustatud hüvitama tellimuse tühistamisest tekkida võivat kahju.
4.4 Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohale toimetamisel. iParts OÜ ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
4.5. iParts OÜ toimetab kauba aadressile, mis on märgitud tellimuses. Sihtkoha muutumisest on Ostja kohustatud teavitama iParts OÜ-d koheselt enne kauba kohaletoomist. Hilinenud teade sihtkoha muutumisest võib tekitada Ostjale edasisi lisakulutusi.
4.6 Tooted antakse Ostjale üle saatelehe alusel, isikut tõendava dokumendi esitamisel. Enne kauba vastuvõtmist ja allkirja andmist saatelehele, soovitab iParts OÜ toode üle vaadata. Nähtavate vigastuste korral soovitab iParts OÜ kaupa mitte vastu võtta. Allkirjastades saatelehte kinnitab Ostja, et kauba üleandmise hetkel oli pakend terve või ta on rahul pakendi seisundiga (kaup ei ole vigastatud).

 

5. KAUPADE TAGASTAMINE

5.1. Ostjal on õigus peale toodete eest tasumist kuid enne toodete kohaletoimetamist oma tellimus tühistada, saates iParts.ee e-posti aadressile info@iparts.ee vastavasisulise teate, helistades iParts OÜ kontakttelefonil 686 33 45. Toodete tagastamisel on kohustuslik märkida tagastamispõhjus, tellimuse numbri ning oma panga arvelduskonto. *Tellimuse tühistamise õigus ei kehti järgmiste kaupade puhul: kaubad, mis olid tellitud ostja isiklikke vajadusi või eritingimusi silmas pidades kaubad, mis on Ostjale tehasest või välishankijatelt spetsiaalselt tellitud.
5.2. Peale toodete kättesaamist on Ostjal 14 päeva aega toodetega tutvumiseks. Kui ostetud kaup Ostjale mingil põhjusel ei sobi, siis on Ostjal võimalus 14 päeva jooksul toode tagastada, järgides neid juhiseid. Toodete tagastamisel on kohustuslik märkida tagastamispõhjus, tellimuse numbri ning oma panga arvelduskonto. 14-päevane ostust taganemise õigus ei kehti järgmiste kaupade puhul: kaubad, mis oli tellitud ostja isiklikke vajadusi või eritingimusi silmas pidades kaubad, mis on Ostjale tehasest või välishankijatelt spetsiaalselt tellitud.
5.3. Tellimuse tühistamisel punktis 5.1 sätestatud juhul või tellimusest taganemise korral punktis 5.2 sätestatud juhul tagastatakse Ostjale ostu eest tasutud summa millest Ostja kannab toote lattu saatmisega seotud kulutused kuni 10 EUR ulatuses (p. 5.5). Raha kanname tagastatud toote eest tagasi Ostja arveldusarvele hiljemalt 14 päeva jooksul alates taganemisteate jõudmisest meieni, eeldusel, et Ostja on sama tähtaja jooksul kauba tagastanud, v.a käesolevate tingimuste punktis 5.6 sätestatud juhtudel.
5.4. iParts OÜ kannab tagasisaatmise kulud juhul, kui kaup on kahjustustega, mida polnud välisel vaatlusel võimalik tuvastada ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei vasta Ostja tellimuses olevale tootele (st valet toodet). Kui toode on vigastatud, on iParts OÜ kohustatud toote võimalikult kiiresti ümber vahetama. Juhul, kui Ostja kaotab toote kohaletoimetamise pikema tähtaja tõttu huvi toote ostmise vastu, on Ostjal õigus oma tellimus tühistada ning Ostja poolt tasutud summa (koos transpordi maksumusega) tagastatakse. Raha tagastatakse Ostja arvelduskontole 7 tööpäeva jooksul.
5.5. iParts OÜ-l on õigus tagastatava toote transpordikulu kuni 10 EUR ulatuses Ostjalt küsida ning selles mahus tagastavast summast maha võtta. Välja arvatud juhtudel punktis 5.4 ja 5.8.
5.6. Tagastatav toode peab olema komplektne (sisaldama kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid). Tagastatava kauba pakend peab olema terve ja puhas.Kui tagastatav toode (toote pakend) on halvenenud ja halvenemine on põhjustatud asjaoludest, mis ei ole tingitud iParts OÜ; ning toote mittesihipärase kasutamise, ümberehitamise, ebakorrektse kokkupaneku või lahtivõtmise tulemusena või Ostja süü või hoolimatuse tõttu tekkinud asjaoludest jätab iParts OÜ endale õiguse tasaarvestada toote väärtuse vähenemine Ostja poolt toote eest tasutud ning Ostjale tagastamisele kuuluva summaga. Juhul, kui Ostja ei ole nõus tasaarvestamises näidatud väärtuse vähenemisega, on tal õigus tagastatud toote väärtuse vähenemise kindlaks tegemiseks või tekkinud situatsiooni süüdlase tuvastamiseks kasutada sõltumatu eksperdi hinnangut. Ekspertiisiga seotud kulud kuuluvad iParts OÜ ja Ostja vahel pooleks jagamisele, v.a. Juhul kui ühe osapoole seisukoht osutub põhjendamatuks. Sellisel juhul tasub kõik ekspertiisiga seotud kulud osapool, kelle seisukoht osutus põhjendamatuks.
5.7. iParts OÜ jätab endale õiguse tühistada tellimus juhul, kui ostusumma alates tellimuse vormistamisest 3 päeva jooksul ei ole laekunud iParts OÜ arvele.
5.8. Juhul, kui tellitud toode on laost otsas ning Ostja pole nõus iParts OÜ poolt pakutava asendustootega Ostjal on õigus tellimus tühistada. Ostusumma (koos transpordi maksumusega) tagastatakse Ostja arveldusarvele 7 tööpäeva jooksul peale vastavasisulise avalduse saamist.
5.9. Tagastamisel tuleb esitada kauba ostuarve ja tootjapoolne täidetud andmetega garantiitalong, kui see on nõutud.
5.10. iParts OÜ jätab endale õiguse keelduda tellimuse täitmisest juhul kui temast sõltumatutel asjaoludel osutub tellimuse täitmine võimatuks või on raskendatud. iParts OÜ teavitab Ostjat tellimuse tühistamisest otsekohe telefoni või meili teel. Ostja nõudmisel on iParts OÜ kohustatud tellimuse tühistamise põhjuseid kirjalikult põhjendama. Tellimuse täitmise tühistamise korral on iParts OÜ kohustatud Ostjale tagastama kauba eest makstud summa 3 tööpaeva jooksul. Tellimuse täitmise tühistamise korral ei vastuta iParts OÜ Ostja ega kolmanda osapoole ees tekkida võivate kahjude eest.

 

6. GARANTII JA PRETENSIOONIDE ESITAMINE

6.1. Garantii autode uutele varuosadele kehtib 6 kuud või 20 000 km (kilometraaž peab olema toote paigaldusel fikseeritud hooldusraamatus või arves). Toodetele, millele on auto valmistaja poolt ette nähtud kindel vahetusvalp (filtrid, küünlad jne.) lüheneb garantii auto valmistaja poolt määratud läbisõidule.
6.2. Garantii kehtib ainult iParts.ee (iParts OÜ) poolt müüdud kaubale. Garantiiaeg algab, kui toode antakse iParts.ee(iParts OÜ) poolt üle selle tarbijale. Garantii kehtib toote esimesele kasutajale. Toote või osa ümbervahetamine ei pikenda esialgset garantiiaega.
6.3. Kui tegu on tehasepoolse defektiga tootega, on Ostjal õigus nõuda toote asendamist uuega. Ostjal on õigus nõuda raha tagastamist juhul kui asendustoote puudumisel ei ole võimalik vahetust teostada mõistliku perioodi jooksul. (VOS, 11.ptk., paragrahv 222(1)). Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral kantakse toote eest tasutud summa (koos transpordimaksumusega) Ostja poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul arvates tellimusest taganemise ja toote tagastamise soovi kohta teate saamisest.
6.4. Toote defekti ilmnemisel kohustub Ostja teavitama iParts OÜ-d probleemist e-posti aadressil info@iparts.ee, ja
 järgides neid juhiseid saata kaup tagasi. Garantiiavaldusele tuleb lisada: - vealine toode: - toote ostmise kuupäev, arve number: - toote kasutuselevõtu kuupäev: - kasutusel olnud aeg kilomeetrit/tundi: - kasutuskoht (auto/seadme mark, valmistusaasta, reg-nr): - täpne vea selgitus ja põhjus (ei aktsepteerita selgitusi nagu katki, ei tööta jne: - lisainfot andva isiku nimi ja kontakttelefon; tagastamispõhjus, tellimuse numbri ning oma panga arvelduskonto. Vastav avaldus peab olema saadetud mitte hiljem kui 2-nadala jooksul peale defekti avastamist. Nimetatud tähtaja mõjuva põhjuseta järgimata jätmise korral kaotab Ostja õiguse nõuda iParts OÜ -lt toote vahetamist. Tagastamisel tuleb esitada kauba ostuarve ja tootjapoolne täidetud andmetega garantiitalong, kui see on nõutud.
6.5. iParts OÜ ei vastuta: * Ostja süül toote halvenemise/kahjustumise eest: * puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise tagajärjel: * Ostja süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustumise eest: * toote normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral.
6.6. Autolt demonteeritud originaalelektriosade garantiimenetlust saame teostada ainult autoesinduste diagnostikaakti alusel.
6.7. Elektriosadele ei rakendu garantii juhul kui: *elektriosad polnud paigaldatud sellele spetsialiseerunud firmas, *osa on paigaldatud töökojas, kus puudusid selleks vastavad töövahendid, *osa on paigaldatud isiku poolt, kes ei oma selleks vastavat kvalifikatsiooni.
6.8. iParts OÜ ei huvita lisakulusid, mis tekivad kauba asendamisega garantiiajal (transport, postikulu, varuosa monteerimist ja demonteerimist jne).
6.9. iParts.ee-l (iParts OÜ-l)on õigus vea väljaselgitamiseks vealine toode lahti võtta.
6.10. Garantiiekspertiis teostatakse üldjuhul iParts.ee (iParts OÜ) kulul. iParts OÜ on kohustatud asjal esineva puuduse tekkepõhjuste väljaselgitamiseks Ostja nõudmisel tegema ekspertiisi või vajadusel tellima sõltumatu ekspertiisi. Kui ekspertiisi tulemusena selgub, et puudus on tingitud Ostja süüst ja Ostja ei nõustu sellega, siis on Ostjal õigus nõuda sõltumatu ekspertiisi teostamist. Kui sõltumatu ekspertiisi tulemus tõestab, et detail on korras, defekt ei kuulu garantii alla või puudus on tekkinud Ostja süü läbi, siis sõltumatu ekspertiisi kulud katab Ostja.
6.11. Vealist toodet, mis on hüvitatud, ei tagastata. Kui vigane toode ei kuulu garantiikorras vahetamisele, on iParts OÜ-l õigus toode 30 päeva möödudes hävitada, kui garantii nõude esitaja ei nõua toote tagastamist.
6.12. Lisaks garantiist tulenevatele õigustele on Ostjal ka muud seadusest tulenevad õigused.

 

7. VASTUTUS JA VÄÄRAMATU JÕUD

7.1. iParts OÜ vastutab Ostja ees ja Ostja vastutab iParts OÜ ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
7.2. iParts OÜ ei kompenseeri moraalset kahju ja mittekasutatud võimalusi, mida võib tekitada Ostjale tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames
7.3. Ostja vastutab kõigi tehingute eest, mis on tehtud tema kasutajatunnust ning parooli kasutades saidil iParts OÜ.
7.4. iParts OÜ ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude eest või toote kohale toimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohale toomise viibimine on tingitud asjaolust, mida iParts OÜ ei saanud mõjutada ning mille saabumist iParts OÜ ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

 

8. MUUD TINGIMUSED

8.1. Kõiki ostude sooritamise käigus teatavaks saanud Ostja isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Krüptitud andmesidekanal pankadega tagab ostu sooritaja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse. Ka iParts OÜ-l puudub neile juurdepääs.
8.2. Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.
​8.3. Ostja ja iParts OÜ vahel seoses e-poe vahendusel toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Ostjal õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.




iParts 2017
Online Konsultant
online konsultant

Tere!!!

Kas te soovite personaalse konsultandi abi?!